obywatel WuWu – strona domowa

Album rodzinny

Kronikarskie ciągoty odziedziczyłem najwyraźniej po tacie, z wiekiem doszła potrzeba pamięci i może naiwna próba jej ocalenia. Zapisana światłem pamięć o mojej rodzinie sięga roku 1934 roku. Zapraszam...

Album rodzinny, rok 2019

Jerem, Dusia, Witek, Kasia i Michał

Pod wieloma względami rok 2018 był wyjątkowy i będziemy go bardzo dobrze wspominać. Pomimo różnych przeciwności losu udało nam się go bardzo miło spędzić. A jaki będzie rok 2019? Oby jeszcze lepszy! Wszystkiego dobrego w nowym roku!Otwarcie sezonu wspinaczkowego i zamknięcie świątecznego (20 zdjęć)

Wizyta Maćka to zawsze ogromne święto. Piękna zima w pełni, więc postanawiamy stosownie do rangi odwiedzin główne obchody przenieść wyżej ponad poziom morza. Po głowie chodzą nam Tatry, ale ostatecznie uznajemy, że szkoda by było tak od razu Maćka zabić.Radykalny Maciek, czyli Beskidy dla zuchwałych alkoholików (39 zdjęć)

Maciek, Witek, Jerem i Kasia
Impreza u Soni

Końcówka zimy minęła nam spokojnie. Co prawda śniegu było jak na lekarstwo, ale Jezioro Paprocańskie skuwał lód. Jeszcze tylko urodziny Soni i właściwie bylibyśmy gotowi na przyjście wiosny, ale babcia Krysia postanowiła nauczyć się jeździć na nartach...Urodziny Soni (9 zdjęć)

W piątek zaraz po pracy pakujemy się do samochodu i jedziemy w Tatry. Ciągle obiecujemy sobie, że będziemy ten kierunek obierać częściej i ciągle proza życia nasze plany weryfikuje. Wygrywa owa śmieszna cierpliwość, co z wyrzeczenia wyrasta... A przecież Nieudany zimowy atak na Starorobociański (29 zdjęć)

Kasia i Witek
Witek

Astronomiczna wiosna przyszła do nas 20 marca, a więc w środę. Niestety z jej powitaniem na skałach musieliśmy się wstrzymać aż do piątku. Mamy nadzieję, że pani Wiosna wybaczy nam to opóźnienie i nie będzie się gniewać, a w najbliższych miesiącach...Wiosna na skałach (23 zdjęcia)

Babci Krysi znudziły się kasetony na suficie. Tapety na ścianach również. Na usprawiedliwienie babci trzeba dodać, że wspomniane powłoki zdobiły babcine ściany już chyba ze dwadzieścia lat. Jak mus, to mus. Remontujmy... Ale na raty, żeby babcia nie...Remont u babci Krysi (20 zdjęć)

Witek, Dusia i remont
Olsztyn (Polska)

Niektóre niepozorne wydarzenia zmieniają nasze życie diametralnie. Tak było i w tym wypadku. Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, zostaliśmy zaproszeni na klimatyczną imprezę do Łodzi pod adekwatnym...Shibari, czyli przywiązanie po japońsku (12 zdjęć)

Kolejny długi łikend, tym razem z okazji Bożego Ciała. Majówkę próbowaliśmy spędzić na Słowacji, więc może by odwiedzić braci Czechów? Pogoda dopisuje, więc zaczynamy od wizyty w Antoszowicach (Antošovice), gdzie sprawdzamy jak wygląda naturyzm u...Powitanie lata, czyli Antoszowice, Sztramberk i Ołomuniec (Czechy) (39 zdjęć)

Kasia w Sztramberku
Nowe szaty cesarza - Grupa Zatrzymać Obrotówkę (Kraków)

Przez wiele lat Festiwal Teatrów Ulicznych w Krakowie był obowiązkowym punktem programu każdych naszych wakacji. Zdarzało mi się nawet brać urlop, by móc się nim cieszyć przez pełne cztery dni. Niestety mamy wrażenie, że jego poziom ostatnio podupada...Lipiec w Krakowie, czyli teatry uliczne, złodzieje sandałków i shibari (27 zdjęć)

Lato w pełni. Co łikend przyzywają nas do siebie jurajskie skały, ale przecież nie tylko one, a doba nie chce mieć więcej niż 24 godziny. Jak to wszystko pogodzić? Skąd wziąć więcej czasu w czasie? Żeby lepiej wykorzystać dzień, próbujemy upakować w...Rzędkowice, Pogoria i urodzinowy koncert Mai (13 zdjęć)

Adam, Kasia i Witek

Wakacje 2019, czyli objazdówka po Polsce

Kasia i Witek

Wyniki dogłębnych analiz: stanu naszego portfela (pusto!) oraz oczekiwań wakacyjnych (chcemy jechać wszędzie!) wydawały się stać w niedającej się w żaden sposób pogodzić sprzeczności. Wbrew logice i wszelkim przeciwnościom losu, za to z naiwną wiarą...Sokoliki, Gniezno, Grzybowo i ogrody Hortulus, czyli wakacje 2019, cz. 1 (51 zdjęć)

Witek, Kasia i Pan Wojciech Cejrowski

Nocleg zaplanowaliśmy sobie w Koszalinie, kolejnym po Gnieźnie mieście, w którym nigdy jeszcze nie byliśmy. Poza ciekawym starym gotyckim kościołem, miasto raczej nas rozczarowało, zwłaszcza zabetonowany do granic możliwości rynek. Ale nawet tutaj...Koszalin, Słupsk, Rowy, Sopot i Gdańsk, czyli wakacje 2019, cz. 2 (52 zdjęcia)

Kasia

Nasze ciała leżały jeszcze na plaży (ew. dryfowały w morzu), ale nasze palce już błądziły po mapie w poszukiwaniu miejsc, gdzie nas jeszcze nie było. Do stolicy państwa zakonu krzyżackiego dotarliśmy wieczorem i było już za późno na zwiedzanie zamku...Malbork, Elbląg, Olsztyn i Płock, czyli wakacje 2019, cz. 3 (55 zdjęć)

Podczas gdy my objeżdżaliśmy piękny kraj Piastów naszym niezmordowanym Tosterkiem, babcia Krysia odpoczywała w swoich rodzinnych Śliwicach, gdzie pewnego dnia usłyszała za oknem samolot. Najwyraźniej przypomniało jej się dzieciństwo, bo biegiem puściła...Wrzesień, czyli wypadki, urodziny Dusi i shibari (23 zdjęcia)

Patrycja i Kasia
Jerem, Witek i Kasia

Tatry nas wzywają coraz głośniej, tak głośno, że już dłużej na dupach nie wysiedzim. W czwartek po pracy wsiadamy do Madzi, po drodze rezerwujemy jakiś pokój i jeszcze tego samego wieczoru wodzimy palcem po mapie, próbując wyczuć, gdzie też może czekać...Czerwone Wierchy, czyli wczesna jesień w Tatrach (54 zdjęcia)

Notice: Undefined index: STATrad in /home/kriton/domains/obywatel.libertas.pl/public_html/obywatel.php on line 115