Hellada '2004

1 2 3 4 5 6 7 8 dzień 9 10 11 12 13 14 epilogos

Imprezka na basenie

Najważniejsze wiadomości w skrócie: pogoda zajebista, Orzeł z Ćwirem zostają współlokatorami:), chorą Anetą opiekuje się troskliwy mąż, a część ekipy zwiedza Meteory. My w końcu z Meteorów zrezygnowaliśmy bo spodobały nam się wycieczki we własnym zakresie, poza tym trzeba sobie zostawić pretekst, żeby tu wrócić.

Po śniadaniu idziemy na plażę (wybaczcie brak zdjęć). Ponieważ brakuje nam tutaj z Dorotą plaży dla naturystów cieszymy się naturyzmem na wodach położonych z 50m od plaży. Orzeł wygląda jak stacja kosmiczna, leży na swoim materacu, trzymając jednocześnie rękami nasze, ustawione pod kątem prostym. My w tym czasie pływamy sobie na golasa dookoła naszej stacji. Możecie mi wierzyć, że kąpiel w morzu nago to super przeżycie. Gorąco polecam nie tylko w Grecji.

LeptokariaLeptokaria

Orzełek odpływa, a my postanawiamy się trochę poopalać, ale wpadamy w wir pożądania i kochamy się pod wodą wisząc po dwóch stronach materaca, jakoś przytrzymując jeszcze drugi, żeby nie odpłynął. Seks w morzu Egejskim na 3m głębokości to kolejna atrakcja turystyczna, którą z czystym sumieniem mogę polecić.

Krwawy OlimpDorotkaWitek

Wieczorem spacerek i kolejne zakupy, souveniry, ale przede wszystkim wino marki APELIA! Myślę, że za taką reklamę producent tego wyśmienitego trunku zafunduje nam za rok, cały miesiąc w Grecji z darmowym winem, oczywiście najlepszejszej marki pod słońcem - APELIA!

Dorotka
DorotkaWitek
Impreza na basenieImpreza na basenieImpreza na basenie
Orzełek i Witek

Potem nieprzewidzianie baaaardzo gorąca imprezka na hotelowym basenie. Piliśmy oczywiście Apelię i integrowaliśmy się z barmanem - Zbyszkiem z Bielska, oraz miejscowymi Grekami.

Impreza na basenie
Impreza na basenieDolores i OrzełekDolores i Witek

Jak widać impreza rozkręciła się błyskawicznie...

Impreza na basenieImpreza na basenieImpreza na basenieImpreza na basenie

...dziewczyny wskoczyły na bar...

Impreza na basenieImpreza na basenieImpreza na basenie

...a Dorota pogubiła część garderoby, co by tłumaczyło skąd się wzięło wolne miejsce w naszych walizkach, które wykorzystaliśmy na rzeczy zakupione w Grecji.

Jak się skończyła impreza można się domyślić:), ale trzeba przyznać, że po Apelii spożywanej nawet w takich ilościach nikt kaca nie miał! Więc w górę szkło i wznieśmy toast! APELIA RULES! VIVA APELIA! VIVA HELLADA!